Pogoji poslovanja
Splošni pogoji
Splošni pogoji spletne trgovine Mobistekla so sestavljeni v skladu z
Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja
brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika
zavezujoče.
Spreminjanje in preklic naročila
Kupec lahko kadarkoli brez dodatnih obveznosti in pojasnila naročilo
spremeni ali prekliče v času od oddaje naročila do prejema obvestila, da je
bilo naročilo odpremljeno. To lahko opravi preko elektronske pošte trgovina@mobistekla.si ali telefonske številke: 051494000
Obveščanje o stanju naročila
Po zaključenem naročilu stranka prejme potrdilo o naročilu na naveden
e-naslov. Na dan odpreme ponudnik stranko preko e-maila ali klica/SMS-a obvesti
o odpremi.
Pridržujemo si pravico, da vas preko kontaktnih podatkov (e-naslov,
telefon) obveščamo o stanju vašega naročila.
Pravica do odstopa potrošnika od kupo-prodajne pogodbe (vračilo)
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da
odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov trgovina@mobistekla.si ali po pošti na naslov
podjetja.
V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik prejete artikle vrniti po pošti
na naslov prodajalca:
EM SERVIS, storitve, d.o.o.
Potrošnik mora artikle vrniti prodajalcu nepoškodovane in v nespremenjeni
količini, razen če je bil artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je
njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik
artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme
opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za
ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega,
se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do
odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je
strošek vračila artiklov, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (npr.
Pošta Slovenije, GLS, ipd.). Artikle je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v
roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.
Vračilo stroškov kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa
v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in vrnjenega blaga.
Vračilo kupnine se kupcu povrne na enak način kot je bila kupnina prejeta.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko
potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom
določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi
potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno
ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih
napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Reklamacije
Vsi artikli so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše
artikle bomo skrbno zapakirali, da bi do vas prišli nepoškodovani.
Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov,
ob morebitni napaki na artiklu zahtevati, da ponudnik artikel z napako zamenja
z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na
artiklu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Menjava artiklov
Zamenjava artiklov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.
Menjava artiklov se vrši preko pošte, po poslani zahtevi za menjavo
na trgovina@mobistekla.si
Kupec artikel, ki ga želi zamenjati pošlje na naslov:
EM SERVIS, storitve, d.o.o.
Kupca bremenijo stroški pošiljanja artiklov, ki jih želi zamenjati.
Po prejemu artikla in ugotovitvi, da je ta brezhiben, se kupcu odpošlje
novi želeni artikel. V kolikor gre za različne artikle in so pri ceni
odstopanja se kupec in ponudnik pred menjavo dogovorita o načinu poravnave
razlike.
Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec v skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov
odgovarja za stvarne napake izpolnitve. Kupec oz. potrošnik (v nadaljevanju
kupec) lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarnih napak v roku dveh mesecev
od odkritja napake. Šteje se, da je napaka obstajala že v času izročitve
izdelka, če se pojavi v roku šest mesecev od vročitve. Prodajalec ne odgovarja
za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po poteku dveh let od izročitve
izdelka.
Kupec mora o napaki pisno ali osebno obvestiti prodajalca. V primeru
osebnega obvestila, prodajalec in kupec o napaki sestavita pisni zapisnik o
napaki. Obvestilo o napaki mora vsebovati natančen opis napake, skupaj z
morebitnimi fotografijami iz katerih je napaka razvidna, ter predlog rešitve .
Prav tako mora prodajalcu omogočiti pregled stvari z napako.
Kupec, ki je v navedenih rokih prodajalca pravilno obvestil o stvarni
napaki ima od njega pravico zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne v
skladu z napako sorazmerni del plačanega zneska ali izdelek zamenja z novim ali
vrne plačano kupnino. Kupec ima v vsakem primeru pravico od prodajalca
zahtevati povrnitev škode, zlasti povračilo stroškov materiala, nadomestnih
delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve
obveznosti iz prejšnjega stavka. O vsem navedenem mora kupec prodajalca
obvestiti v obvestilu o napaki.
Pravice kupca ugasnejo po poteku časa dveh let od dneva ko je o stvarni
napaki obvestil prodajalca.
Garancija
V skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov, prodajalec
za določene artikle zagotavlja obvezno garancijo. Za izdelke za katere
prodajalec zagotavlja garancijo, kupcu ob izročitvi izdelka izda garancijski
list in navodila za uporabo takega izdelka. Garancijski list poleg vseh
obveznih podatkov vsebuje tudi navedbo garancijskega roka. Minimalni
garancijski rok za novo blago je eno leto, za rabljeno blago pa 8 dni. Za
izdelke s priloženim garancijskim listom prodajalec v času trajanja garancije
zagotavlja brezplačno odpravo napak v skladu z veljavno zakonodajo.
Če se pri izdelku za katerega je izdan garancijski list pojavi napaka,
lahko kupec zahteva odpravo napake. Stroške materiala, nadomestnih delov, dela,
prenosa izdelkov, ki nastanejo pri ali zaradi odpravljanja napak, plača
prodajalec. V kolikor prodajalec napake, v roku 45 dni od dneva ko je od kupca
prejel pisno zahtevo za odpravo napake, ne odpravi, mora kupcu brezplačno
zamenjati izdelek z novim brezhibnim izdelkom. Za zamenjan izdelek prodajalec
izda nov garancijski list. Če prodajalec napake na izdelku ne odpravi ali ne
zamenja izdelka z novim brezhibnim izdelkom, lahko kupec razdre pogodbo in
zahteva vrnitev kupnine.
Za čas popravila izdelka lahko prodajalec kupcu zagotovi brezplačno uporabo
podobnega izdelka. V nasportnem primeru ima kupec pravico uveljavljati škodo,
ki jo je utrpel ker izdelka ni mogel uporabljati. Naveden odstavek velja samo v
primerih, ko je kupec potrošnik.
Pravice kupca iz prejšnjega odstavka ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je
zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo izdelka z novim. Določila
garancije veljajo tudi za osebe, ki niso potrošniki razen določil o zagotovitvi
nadomestnega izdelka. Pravice iz naslova garancije lahko potršnik uveljavlja
tudi proti prodajalcu.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in
pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu
pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da
ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo
ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali
zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih
artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in
na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora
v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku
postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti
sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
V skladu z zakonskimi normativi ne priznavamo nikakršnega izvajalca
izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje
potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Mobistekla (EM SERVIS, storitve,d.o.o.) kot ponudnik blaga in storitev
omogoča spletno trgovino na območju RS in na svoji spletni strani objavlja
elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov
(SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show
V kolikor spora ni mogoče rešiti izvensodno, je za spor pristojno sodišče.
Osebna izkaznica
EM SERVIS, storitve, d.o.o.
E-pošta: trgovina@mobistekla.si
Telefonska številka: 051 494 000
Matična št.: 7160399000, ID za DDV: 30876745, Zavezanec za DDV: DA.
IBAN SI56 0208 3026 2101 738 (NLB d.d.)
Zastopniki podjetja: Erik Orehek, prokurist; Mitja Gradišar, direktor
Podjetje je vpisano v Poslovni register RS.
Registrski organ: Okrožno Sodišče Ljubljana
Številka
vpisa v PRS: 2016/43731
Datum vpisa: 14.10.2016
Zasebnost in zaščita podatkov